czwartek, 24 marca 2016

Wiadomość z ostatniej chwili!!!

AaaAaaA! Udało się!! Jeszcze to do mnie nie dociera, ale radość jest ogromna!
Od wtorku idę do nowej pracy. Na razie na 1-miesięczny okres próbny, ale już ja pokażę, na co mnie stać. Właściwie to nie ja znalazłam pracę, tylko praca mnie. Zadzwonił dziś do mnie Pan, że chce się spotkać za 1,5 h. Ja pełny nieogar, ale ogarnęłam się, pojechałam. Praktycznie nic nie musiałam mówić. Pan mi opisał stanowisko, ustaliliśmy wynagrodzenie i tyle. Na koniec zapytałam, skąd miał mój numer. Powiedział, że jego żona znalazła mnie w internecie. Można? :)
Także mówię Wam, wrzucajcie swoje ogłoszenie na strony, o których wspominałam w ostatnim poście. Pamiętajcie tylko, że musi być ono konkretne, najlepiej wypisać swoje umiejętności i doświadczenie. Żadnych zdjęć ani adresów. Nie wysyłajcie też CV do nieznanego źródła. Jeżeli dana osoba się nie podpisze albo po mailu nie domyślicie się nazwy firmy, nie odpisujcie. To mogą być zboczeńcy!!!

Wesołych Świąt, Kochani!!

4 komentarze:

  1. Serdeczne gratulacje :) Powodzenia i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz tak oficjalnie pod właściwym postem - gratuluję!! :) Choć po przeczytaniu nowego posta nie wiem, czy jest czego... i przepraszam, że tak późno :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Pożyjemy, zobaczymy, mam nadzieję, że będzie dobrze ;)

      Usuń