czwartek, 11 maja 2017

II trymestr ciąży

Od stycznia mnie tutaj nie było, co zapewne zauważyliście. Tak naprawdę do końca kwietnia pracowałam zawodowo, więc temat bloga wypadł mi z głowy.
Drugi trymestr ciąży minął mi bardzo szybko, pewnie dlatego, że czułam się bardzo dobrze. Nie notowałam wszystkiego, co się ze mną działo, bo właściwie cały czas było podobnie.
W lutym mieliśmy USG połówkowe (21 tc). I oto ukazał nam się... ON, nasz synek!!! 😃 Najważniejsze jest to, że jest zdrowy, rozwija się prawidłowo. Ufff!


Jeżeli chodzi o moją wagę (trudny temat) to do końca drugiego trymestru przytyłam ok. 7kg. Na dzień dzisiejszy jest to ok. 10kg. Nie pytajcie, ile ważę, bo strach się przyznać!!
Poniżej małe porównanie. Jak na nie patrzę, to strach pomyśleć, jak będę wyglądać za 2 miesiące!!


Buźki dla Was!!

3 komentarze:

  1. Eee super wyglądasz! I gratuluję synka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądacie:) :) Mam nadzieję, że szef nie robi problemów w pracy z powodu ciąży...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Nie robił, nawet się ucieszył. Aczkolwiek, mimo, że pracowałam do 30 tygodnia ciąży to dopytywał, czy może nie popracuję jeszcze kilka dni, ale ja się nie dałam.
      Pozdrawiam :)

      Usuń